Unha cousa que vin por internet e que me pareceu curiosa, xa que a min tenme pasado, despois de unha comida onde se abre mais viño do que se toma e sempre queda unha botella con un vasiño, que o final non se toma e se perde, pois de este xeito san sinxelo podemos aproveitalo para a próxima vez que fagamos un guiso.
Una cosa que vi por internet y que me pareció curiosa, ya que a mi me tiene pasado, después de una comida donde se abre mas vino del que se toma y siempre queda una botella con un vasito, que al final no se toma y se pierde, pues de esta forma tan sencilla podemos aprovecharlo para la próxima vez que hagamos un guiso.
Materiais : unha cubitera e o que sobra do viño
Materiales : una cubitera y lo que sobra del vino.
Poñer o viño na cubitera, e o conxelador, cando o volvamos a precisar, non hai mais que collelo, e evitaremos perdelo e evidentemente o guiso que fagamos se empregamos un bo viño, algo mellor saberá.
Poner el vino en la cubitera, y al congelador, cuando volvamos a necesitarlo, no hay mas que cogerlo, y evitaremos perderlo y evidentemente el guiso que hagamos si utilizamos un buen vino, algo mejor sabrá.
Unha cubitera chea, o conxelador!. Con viño blanco igual.
Una cubitera llena, ¡ al congelador !. Con vino blanco igual.
o final os cubitos, para cando se precisen...
al final los cubitos para cuando se necesiten...
Bo proveito !!
No hay comentarios:
Publicar un comentario