Andaina de 100 qm, dura, moi dura, pola lonxitude, polo percorrido e pola calor que fixo.
Andaina de 100 km, dura, muy dura, por la longitud, por el recorrido y por la calor que hizo.
Este é o relato dunha proba que nos pasou factura pola dureza e pola calor. Levabamos esperando este dia, desde que o ano pasado nos chegaron novas desta andaina de 100 qm e que no poideramos ir, pero este ano, non podíamos faltar. As previsións eran de calor, e sobretodo non ia haber auga, xa nos chegou na Pontevedrada!, pero unha cousa son as previsións e outra o que nos atopamos, na saida, mais de 35º, o empezar a primeira subida 38º, o que xa fixo moita mella nos participantes. Saimos de Rianxo e despois dunhas palabras da organización lembrando a un dos seus membros(DEP), nunha saida neutralizada cara o porto para coller un catamarán que nos levaría enfrente da ria para dar a saida oficial.
Este es el relato de una prueba que nos paso factura por la dureza y por el calor. Llevabamos esperando este dia, desde que el año pasado nos llegaron noticias de esta andaina de 100 km y que no pudiéramos ir, pero este año, no podíamos faltar. Las previsiones eran de calor, y sobretodo no iba haber agua, ¡ya nos llegó en la Pontevedrada!, pero una cosa son las previsiones y otra lo que nos encontramos en la salida, mas de 35º, al empezar la primera subida 38º, lo que hizo mucha mella en los participantes. Salimos de Rianxo y después de unas palabras de la organización acordandos de uno de sus miembros (DEP), en una salida neutralizada hacia el puerto para coger un catamarán que nos llevaría enfrente de la ría para dar la salida oficial.
Empezamos a camiñar.
Empezamos a caminar.
Ánimos non faltan pero xa nos damos conta que vai a ser duro, o principio camiños con sombras que se fan mais levadeiros.
Ánimos no faltan pero ya nos damos cuenta que va a ser duro, al principio caminos con sombras que se hacen mas llevaderos.
pero, camiño do monte de A Curota o camiño descarnase o mesmo tempo que se nos abre cara o ceo.
pero, camino del monte de A Curota el camino se descarna al mismo tiempo que se nos abre hacia el cielo.
Na calzada de Vitres, o camiño de pedra, vistas impresionantes da ria, moita pendiente, os pes sufren, xente que xa se queda, camiño do primeiro avituallamento, e xa con retraso sobre o horario previsto, para empezar unha caminata larga, desde logo non é o mellor.
En la calzada de Vitres, el camino de piedra, vistas impresionantes de la ria, mucha pendiente, los pies sufren, gente que ya se queda, camino del primer avituallamiento, y ya con retraso sobre el horario previsto, para empezar una caminata larga, desde luego no es lo mejor.
primeiro avituallamento, recargamos pilas, imos xustos, pero moita hidratación e froita, e camiño do seguinte, que nos espera a dez quilómetros, hai que pasar A Curuta, que nos deixara unhas paisaxes que se quedan grabados, unha posta de sol con Corrubedo o fondo como so pode ofrecer a costa de Galicia, seguimos con ánimos para afrontar o que ven, e o que ten o camiño, coñecendo novos compañeiros, novas conversacións que fan que os quilómetros faganse mais levadeiros.
primer avituallamiento, recargamos pilas, vamos justos, pero mucha hidratación y fruta, y camino del siguente, que nos espera a diez kilómetros, hay que pasar A Curuta, que nos dejara unos paisajes que se quedan grabados, una puesta de sol con Corrubedo al fondo como solo puede ofrecer la costa de Galicia, seguimos con ánimos para afrontar lo que viene, y lo que tiene el camino, conociendo nuevos compañeros, nuevas conversaciones que hacen que los kilómetros se hagan mas llevaderos.
Despois do segundo avituallamento metemonos na noite, son as once e facemos un grupo que iremos xuntos, a noite non refresca, non baixamos de 20º, seguimos a bo ritmo pero por debaixo das previsions da organización, e ainda que o principio foi moi duro, no tema da calor non teñen culpa de nada.
Después del segundo avituallamiento nos metemos en la noche, son las once y hacemos un grupo que iremos juntos, la noche no refresca, no bajamos de 20º, seguimos a buen ritmo pero por debajo de las previsiones de la organización, y aunque el principio fue muy duro, en el tema del calor no tienen culpa de nada.
Despois de pasar Moldes o camiño sigue sendo moi duro, pensaban que iamos a pasar de dia, pero o tramo convirtese nunha orientación donde hai que buscar o camiño correcto, subimos a Seráns e de aí a Queiruga donde nos espera unha cea que a temos ben merecida.
Después de pasar Moldes el camino sigue siendo muy duro, pensaban que íbamos a pasar de dia, pero el tramo se convierte en una orientación donde hay que buscar el camino correcto, subimos a Seráns y de ahí a Queiruga donde nos espera una cena que la tenemos bien merecida.
Chegamos o qm 43, avituallamento de Queiruga, unha sopa que sabía a gloria, pero aí empeza o meu sufrimento, despois de poñer un pouco de vaselina nos pes, trocar os calcetins, apúrannos para sair e os 100 metros o camiño fainos cruzar a Praia de Queiruga, area fina que se mete dentro del calzado e convirte o camiñar se xa é duro, en mais duro todavía.
Llegamos al km 43, avituallamiento de Queiruga, una sopa que sabía a gloria, pero ahí empieza mi sufrimiento, después de poner un poco de vaselina en los pies, cambiar los calcetines, nos apremian para salir y a los 100 metros el camino nos hace cruzar la Playa de Queiruga, arena fina que se mete dentro do calzado y convierte el caminar si ya es duro, en mas duro todavía.
Camiño de Porto do Son, o trazado fainos ir cara a unha subida dura e longa, unha sorpresa no medio do camiño, e se a subida se fai dura, a baixada chea de pedras, fai que me saian dúas ampolas no pe dereito que fan o camiñar complicado.
Camino de Porto do Son, el trazado nos hace ir hacia una subida dura y larga, una sorpresa en medio del camino, y si la subida se hace dura, la bajada llena de piedras, hace que me salgan dos ampollas en el pie derecho que hacen el caminar complicado.
Seguimos avanzando, en Porto do Son pinchanme a ampola para intentar seguir, e os quilómetros avanzan cada vez mais amodo e con mais sufrimento, empeza amañecer...
Seguimos avanzando, en Porto do Son me pinchan la ampolla para intentar seguir, y los kilómetros avanzan cada vez mas despacio y con mas sufrimiento, empieza amanecer...
Achegamonos a Portosin, e xa me dou conta que non podo continuar, tomar a decisión de abandonar non estaba nos meus plans, por forza podería, pero son corenta quilómetros os que faltan, demasiados para ir asi.
Nos acercamos a Portosin, y ya me doy cuenta que no puedo continuar, tomar la decisión de abandonar no estaba en mis planes, por fuerza podría, pero son cuarenta kilómetros los que faltan, demasiados para ir asi.
De regreso a Rianxo, con sensacions encontradas, por unha parte abandonar, por outra saber que o que da o que ten, non se lle pode esixir mais, o final 63 qm, pero con ganas de volver, a inténtalo e de conseguilo. Non quero acabar este relato sen reseñar a admiración os participantes que o conseguironsen e para os que non, e acordarme da organización, tremendo traballo, sabendo todo o que leva consigo un evento de estas características, desde aquí un tremendo GRAZAS e contade con nos para o ano que ven.
De regreso a Rianxo, con sensaciones encontradas, por una parte abandonar, por otra saber que el que da lo que tiene, no se le puede exigir mas, al final 63 km, pero con ganas de volver, a intentarlo y de conseguirlo. No quiero acabar este relato sin reseñar la admiración para los participantes que lo consiguieron, e para los que no, y acordarme de la organización, tremendo trabajo, sabiendo todo lo que conlleva un evento de estas características, desde aquí un tremendo GRACIAS y contad con nosotros para el año que viene.
Este año fijo que lo consigues!! no me cabe duda!!
ResponderEliminarEste año no van a ser menos de 100!!!
ResponderEliminar