Unha andaina dura pero que xa esta nun lugar de honra nas miñas vivencias.
Una caminata dura pero que ya esta en un lugar de honra de mis vivencias.
A andaina comenzou o dia anterior, gozando da estupenda Ponferrada coñecendo a outros participantes e durmindo no pavillon.
La caminata comenzo el dia anterior, disfrutando de la estupenda Ponferrada conociendo a otros participantes y durmiendo en el pabellon.
Pola mañan, mentras esperabamos a saida, encontrome con esta boa xente, os que fixeron algunha vez Os Cen do Barbanza, seguro que os coñecedes.
Por la mañana, mientras esperabamos la salida, me encuentro con esta buena gente, los que hicieron alguna vez Os Cen do Barbanza, seguro que los conoceis.
a organización dinos que temos que estar antes das oito en cuarto no caixon que nos corresponde para a saida, ainda que non se dou ata as nove da mañan. Aproveitamos para aplaudir a os ciclistas, que saian antes, nos iamos a facer o mesmo percorrido, ainda que un pouco mais lentos.
la organizacion nos dice que tenemos que estar antes de la ocho y cuarto en el cajon que nos corresponde para la salida, aunque no se dio hasta las nueve de la mañana. Aprovqechamos para aplaudir a los ciclistas que salian antes, nosotros ibamos hacer el mismo recorrido, aunque un poco mas lentos.
Saimos e dannos un pequeno paseo por Ponferrada, e xa sen solucion de continuidade comenzamos a camiñar, xente que vai correndo outros gardamos "das risas pas choras". a primeira parte do percorrido, un racha pernas, para os organizadores todo é llano, pero para os andareiros, as veces hai costas arriba e abaixo.
Salimos y nos dan un pequeño pase por Ponferradas, y ya sin solucion de continuidad comenzamos a caminar, gente que va corriendo otros guardamos "das risas pas choras", la primera parte del recorrido, un rompe piernas, para los organizadores todo es llano, pero para los caminantes, a veces hay cuestas arriba y abajo.
os avituallamentos, impresionantes a implicación da xente. Aqui en Villalibre de la Jurisdicion, polo que me contaron a vila das tres mentiras, nin é vila, nin é libre, nin ten xurisdición.
los avituallamientos, impresionantes la implicacion de la gente. Aqui en Villalibre de la Jurisdición, por lo que contaron la villa de las tres mentiras, ni es villa, ni es libre, ni tiene jurisdición.
Santalla, a partir de aqui, empezamos o circulo, voltaria por este avituallamento as cinco da mañan, xa con 87 qm nas pernas...
Santalla, a partir de aqui, empezamos el circulo, volveria por este avituallamiento a las cinco de la mañana, ya con 87 km en las piernas.
Chegada o avituallamento das Medulas, as vistas son impresionantes.
Llegada al avituallamiento de Las Medulas, las vistas son impresionates.
Chegamos a Puente de Domingo Florez, na fronteira con Galicia, aqui dame o primeiro apreton de cabeza para deixalo, o sol apretaba, e o muro que viña era para pensar, pero grazas a axuda dos compañeiros de camiño, lembrando a subida a Muralla nos Cen do 2017, uns bos macarrons, e unha media hora de descanso, donde volves a ter os teus obxectivos claros, arrancamos de novo.
Llegamos a Puente de Domingo Florez, en la frontera con Galicia, aqui me da el primer apreton de cabeza para dejarlo, el sol apretaba, y el muro que venia era para pensar, pero grazas a la ayuda de los comprañeros de camino, recordando la subida a la Muralla en Os cen del 2017, unos buenos macarrores, y una media hora de descansao, donde vuelves a tener tus objetivos claros, arrancamos de nuevo
empezamos a subida o alto da Braña, quedan por diante 25 qm e mais de 1000 metros de desnivel, xa empeza o serán, e agradecese a baixada de temperatura, e a subida é tendida, doada de subir, os animos suben o mesmo tempo que subidos de altura.
empezamos la subida del alto de la Braña, quedan por delante 25 km y mas de 1000 metros de desnivel, ya empieza a aterdecer y se agradece la bajada de temperatura, y la subida es tendida, facil de subir, los animos suben al mismo tiempo que subimos altura.
Yeres
ver ese muro diante.. impon, aqui quedome so, e xa o resto da andaina, xa fixen o meu camiño.
ver ese muro delante.. impone, aqui me quedo solo, y ya el reso de la marcha, ya hice mi camino.
No alto, teño o meu segundo punto de cabeza, entroume o sono, consecuencias do mal dormir da noite anterior, do madrugon e de levar casi 15 horas camiñando sen parar, pero fago un descanso de cinco minutos, e decido arrancar, quedaban catro para chegar arriba, facia moito frio, unha bretema, que non te deixaba ver mais de cinco metros, e por momentos folerpas de auganeve batian na faciana, pregunto os coches que pasaban da organizacion, canto queda para o cumio?, uns cincocentos metros... queres abandonar?, a estas alturas?, nin de coña.. quedan nove horas e estou arriba.. agora baixar.
En el alto, tengo mi segundo punto de cabeza, me entró el sueño, consecuencias del mal dormir de la noche anterior, del madrugon y de llevar casi 15 horas caminando sin parar, pero hago un descanso de cinco minutos, y decido arrancar, quedaban cuatro para llegar arriba, hacia mucho frio, una niebla que no te dejaba ver mas alla de cinco metros, y por momentos copos de aguanieve chocaban con tu cara, pregunto a los coches que pasaban de la organizacion, ¿cuánto queda para la cima?, unos quinientos metros.. ¿quieres abandonar? ¿a estas alturas?, ni de coña... quedan nueve horas estoy arriba... ahora bajar.
En ferradillo, un guiso de xabarin con patacas.. riquisimo, lastima que a estas alturas da pelicula, o meu corpo pideme leite.. cousas do meu organismo.
En Ferradillo, un guiso de xabarin con patatas... riquisimo, lastima que a estas alturas de la pelicula, mi cuerpo me pide leche... cosas de mi organismo.
Voltamos a Santalla, vas preguntando canto falta, unha lástima que a organizacion non marque os puntos quilometricos cada cinco ou dez, o único pero que lle teño que poñer, ver eses puntos dache un subidon.
Volvemos a Santalla, vas preguntando cuanto falta, una lástima que la organización no marque los puntos kilométricos cada cino o diez, lo único que le tengo que poner, ver eses puntos te da un subidón.
chegando a Priaranza do Bierzo, a Lúa tamen me acompañou un tramo, agradecese que tivera o detalle de sair a verme, cando me acompaña tantas noites de traballo.
LLegando a Priaranza del Bierzo, la luna también me acompaño un tramo, se agradece que tuviera el detalle de salir a verme, cuando me acompaña tantas noches de trabajo.
Entramos en Ponferrada de novo, xa esta feito, quedan un par de quilómetros, non teño prisa, vou gozar os derradeiros metros dunha das andainas mais duras que teño feito.
Entramos en Ponferradas de nuevo, ya esta hecha, quedan un par de kilómetros, no tengo prisa, voy a gozar de los últimos metros de una de las marchas mas duras que tengo hecho.
Feita, perfil e percorrido
hecha , perfil y recorrido
Agora xa teño a miña triloxia de cen, cada cal distinta, cada unha con unhas lembranzas exclusivas
Ahora ya tendo mi trilogia de cien, cada unha distinta, cada una con unos recuerdos exclusivos
por se alguén le esta entrada e lle apetece ver outras andainas de cen, aqui ten os enlaces deste blog.
por si alguien lee esta entrada y le apeter vero otras andainas de cien, aqui tiene los enlaces de este blog.
bo camiño a todos.
Non teño palabras!!! Impresionante. Os que sabemos o duro que é valoramos o esforzo que supón terminar unha andaina deste calibre. Temos que ir a pola maratón !!
ResponderEliminarMenudo campeón!!!! Ahora a preparar los 100 del barbanza, pero primero, un descansito que bien merecido lo tienes.
ResponderEliminarFeito!!!
ResponderEliminarE agora que lle sigue? Entendo que descansar....semella que houbo momentos duros. Así é mais épica.
Noraboa campeón!!!
Que grande eres Carliños! Enhorebuena, un abrazo
ResponderEliminar¡Qué buen tiempo tuvisteis!! ¡Enhorabuena por hacerla!!. En la Pontevedrada nos llovió toda la noche.
ResponderEliminarEstaba esperando el relato!!! Tu cara en el momento de la llegada lo dice todo..parabens!!! El paisaje impresionante. Y caminar solo con tus pensamientos durante tantas horas debe ser una experiencia única. ENHORABUENA
ResponderEliminar