Instalación de placa de inducción, algo tan sinxelo, que é unha pena ter que pagar 50 euros para que a instale alguén. Despois de que se fastidiara a da casa, e con estos aparellos electrónicos modernos onde reparar un circuito custa prácticamente tanto como comprar un novo, pois non o dubidei, busquei, comparei e púxenme mans a obra, en quince minutos xa estaba todo no seu sitio.
Instalación de placa de inducción, algo tan sencillo, que es una pena tener que pagar 50 euros para que la instale alguien. Después de que se fastidiara la de casa, y con estos aparatos electrónicos modernos donde reparar un circuito cuesta prácticamente tanto como comprar uno nuevo, pues no lo dudé, busqué, comparé y me puse manos a la obra, en quince minutos ya estaba todo en su sitio.
O primeiro paso é quitar a placa avariada, cun cuter e quitando as catro pestanas que tiña, sae do seu lugar, hai que ter en conta que estes aparellos teñen as dimensións iguais, o que facilita moitisimo o traballo
El primer paso es quitar la placa estropeada, con un cuter y quitando las cuatro pestañas que tenia, sale de su lugar, hay que tener en cuenta que estos aparatos tienen las dimensiones iguales, lo que facilita muchísimo el trabajo.
Unha vez quitada a placa que imos retirar, e por suposto, despois de desconectar a luz, so hai que conectala nova. Cada cable ten o seu lugar, non hai mais ciencia.
Una vez quitada la placa que vamos a retirar, y por supuesto, después de desconectar la luz, solo hay que conectar la nueva. Cada cable tiene su lugar, no hay mas ciencia.
Voltamos a darlle a luz, probamos que vai, e listo, agora a cociñar...!
Volvemos a darle a la luz, probamos que va, y listo, ¡ ahora a cocinar...!
E por suposto, a vella placa vai o punto limpo.
Y por supuesto, la vieja placa va al punto limpio.
No hay comentarios:
Publicar un comentario