domingo, 18 de junio de 2017

Ruta do Colesterol Boqueixon 2017


25 qm de paraíso e 25 qm de inferno.
25 km de paraíso y 25 km de infierno.





Empezamos a mañan sabendo que nos esperaba un dia de calor, os ánimos estaban intactos, o percorrido ianos a levar por seis concellos e por dúas provincias, e despois das indicacions da organización iniciamos a marcha dende Camporrapado, adentrándonos por unha zona boscosa da parroquia de Bendaña  e con sombras, que sumado o frescor da maña axudaba a ir con bo ritmo, o bosque levounos a Ruta dos Pescadores, donde podíamos atravesar o rio pola ponte ou polas pedras, evidentemente nin o pensamos...
Empezamos la mañana sabiendo que nos esperaba un dia de calor, los ánimos estaban intactos, el recorrido nos iba a llevar por seis ayuntamiento y por dos provincias, y después de las indicaciones de la organización iniciamos la marcha desde Camporrapado, adentrándonos por una zona boscosa de la parroquia de Bendaña y con sombras, que sumado al frescor de la mañana ayudaba a ir con buen ritmo el bosque nos llevo a la ruta de los Pescadores, donde podíamos atravesar el rio por el puente o por las piedras, evidentemente ni lo pensamos.



















despois de pasar a Ruta dos pescadores, continuamos para o primeiro punto de control e a primeira subida dura, había que atravesar a montaña, e tivemos que subir un cortalumes, empezaba a quentar o sol, pero as forzas ainda estaban ben.
después de pasar la Ruta de los Pescadores, continuamos para el primer punto de control y la primera subida dura, había que atravesar la montaña, y tuvimos que subir un cortafuegos, empezaba a calentar el sol, pero las fuerzas aún estaban bien.






 o monte Sacro e a canteira, quedaba lexos, pasariamola polas seis da tarde.. previsión mais de 35 graos..
el monte Sacro y la cantera, quedaba lejos, la pasaríamos por las seis de la tarde.. previsión mas de 35 grados.


Despois do segundo avituallamento, empeza un percorrido polo rio que nos vai a levar a un final durísimo, unha subida que creo que non é acorde cunha andaina de 50 qm. xente que non podía, pola subida e pola calor, nos subimola pero deixonos tocados.
Después del segundo avituallamiento, empieza un recorrido por el rio que nos va a llevar a un final durísimo, una subida que creo que no es acorde con una andaina de 50 km. gente que no podía, por la subida y por la calor, nosotros la subimos, pero no dejo tocados.












despois de respirar, a catro quilómetros tiñamos o xantar, as vistas pagan a pena...
después de respirar, a cuatro kilómetros teníamos la comida, las vistas valen la pena...




aquí moitos abandonan.. a metade da andaina, queda o peor, a calor vai en aumento e non para, despois de descansar un pouco decidimos continuar os catro, inda que Uxia ia tocada dun pe, eu non me sei hidratar ben, e estes días pasan factura, Jorge e Celso, con ánimo.
aquí muchos abandonan, la mitad de la andaina, queda lo peor, la calor va en aumento y no para, después de descansar un poco decidimos continuar los cuatro, aunque Uxia iba tocada de un pie, yo no me se hidratrar bien, y estes días pasan factura, Jorge y Celso, con ánimo.




Despois de pasar o Miradoiro de Gundián, empezamos a subir o Monte Sacro, quedaban case dez qm para o seguinte punto de control, subida tendida e tediosa, o sol apreta, os animos van baixando, iamos a enganchar un tramo ca ruta da prata, lembraba cando en Marzo fixen os 102 de Carballiño a Santigo, o fresco que tiña en ese tramos, cando o pasei a media noite, quen me dera un pouco de aquel fresco, pero é o que hai, Uxia ten o pe mal, eu non teño animos para continuar, asi que decidimos deixalo, Celso e Jorge continúan. Quedalle baixar o Monte Sacro, pasar pola canteira e achegarse a Boqueixón polo rio, para rematar os 50 qm, cousa que conseguiron a eso das oito da tarde, despois de once horas de camiñata, uns campions e mais tendo en conta que mais da metade dos inscritos abandonou en algún punto. Parabens.
Despues de pasar el Miradoiro de Gundián, empezamos a subir el Monte Sacro, quedaban casi diez km para el siguiente punto de control, subida tendida y tediosa, el sol aprieta, los ánimos van bajando, ibamos a enganchar un tramo con la ruta de la plata, me acordaba cuando en Marzo hice los 102 de Carballiño a Santiago, el fresco que tenia en esos tramos , cuando pasé a media noche, quien me diera un poco de aquel fresco, pero es lo que hay, Uxia tiene el pie mal, yo no tengo ánimos para continuar, asi que decidimos dejarlo, Celso y Jorge continúan. Les queda bajar el monte Sacro, pasar por la cantera y acercarse a Boqueixón por el rio, para terminar los 50 km, cosa que consiguieron a eso de las ocho de la tarde, después de once horas de caminata, unos campeones y mas teniendo en cuenta que mas de la mitad de los inscritos abandono en algún punto. Felicidades.





Mentras Jorge e Celso acababan a andaina, Uxia mais eu, esperabamos a sua chegada.
Mientras Jorge y Celso acababan la andaina, Uxia y yo, esperábamos su llegada.




Perfil


e o percorrido









3 comentarios:

  1. A proba mais dura.... Gracias a Jorge conseguín terminala. Gracias tamén a Uxia e Carlos polos cuidados que deron na chegada.

    ResponderEliminar
  2. Celso siempre elige las peores , a ver cuando hace una fácil . Por la descripción tuvo que ser durisima . Vamos que sois los cuatro unos campeones !!

    ResponderEliminar
  3. Impresionante, Xoan e Uxia (y todos lo demás, por supuesto) Realmente me impresiona la fuerza de voluntad que debe hacer falta para aguantar esas pruebas. Y más me impresiona que casi os fundís una cada día, bestias pardas.

    ResponderEliminar