miércoles, 6 de mayo de 2015

Lagarto... Lagarto Parte 3

 
Terceira entrega de esta peza, xa vai quedando menos...
Tercera entrega de esta pieza, ya va quedando menos...
 



Despois de deixar secar o carton pedra, o que nos queda é vaciar o barro xa seco, un desparafusador vello, un punzon, o que vos vaia ben, pero unha recomendacion, será empezar polas partes exteriores, deixando o corpo para o final, con un pouco de coidado evitaremos roturas non desexadas. Neste momento damonos conta do importante que é facelo con coidado e ben, cando estábamos cubrindo con carton-pedra ( ver entrada Lagarto... Lagarto parte 2)
 
Después de dejar secar el cartón piedra, lo que nos queda es vaciar el barro ya seco, un desatornillador viejo, un punzón, lo que os vaya bien, pero una recomendación, será empezar por las partes exteriores, dejando el cuerpo para el final, con un poco de cuidado evitaremos roturas no deseadas. En este momento nos damos cuenta de lo importante que es hacerlo con cuidado y bien cuando estábamos cubriendo con cartón-piedra ( ver entrada Lagarto... Lagarto parte 2)
 




 
Cando teñamos valeirado o corpo do noso lagarto, non esta de mais con unha brocha ou cepillo,  limpar un pouco de pó antes de pintar. O mesmo tempo se o quitar o barro, tivemos algunha rotura, este é o momento para arranxalo.
Cuando tengamos vaciado el cuerpo de nuestro lagarto, no esta de mas con una brocha o cepillo, limpiar un poco de polvo antes de pintar. Al mismo tiempo si al quitar el barro, tuvimos alguna rotura este es el momento para arreglarlo.
 

 
Para pintar facemos unha mestura de masilla, cola de carpinterio, pintura branca e un pouco de auga, buscamos unha textura que podamos traballar cunha brocha,  eu empreguei para mesturar unha batidora vella, pero unha varilla e brazo tamen vale perfectamente.
Para pintar hacemos una mezcla de masilla, cola de carpintero, pintura blanca y un poco de agua, buscamos una textura que podamos trabajar con una brocha, yo utilizé para mezclar una batidora vieja, pero una varilla y brazo también vale perfectamente.
 

 
Un detalle, se a primeira man empezades por dentro tendes un bo agarre da peza, sen manchar as mans.
Un detalle, si la primera mano empezáis por dentro tenéis un buen agarre de la pieza, sin manchar las manos.



 
Duas mans, e deixamos secar, esta "pintura" que nos dara consistencia a toda a peza, e xa nos sirve de base para o último paso que será o da pintura final... a ver como nos queda !!
Dos manos, y dejamos secar esta "pintura" que nos dará consistencia a toda la pieza, y ya nos sirve da base para el último paso que será el de la pintura final... ¡¡ a ver como nos queda !! 
 

 


No hay comentarios:

Publicar un comentario