Despois de mais de dez anos e moitos quilos de cebolas picadas, pois a taboa de cociña pedia a berros un pouco de mimo. Con un cepillo, unha lixa e un pouco de aceite, non digo que quedara como nova, pero preparada para outra tandada de cociña... si.
Después de mas de diez años y muchos kilos de cebollas picadas, pues la tabla de cocina pedia a gritos un poco de mimo. Con un cepillo, una lija y un poco de aceite, no digo que quedara como nueva, pero preparada para otra tandada de cocina... si.
Asi estaba, moitas marcas, é unha taboa moi boa, pero dez anos de uso diario, non hai quen os ature sen algunha marca...
Asi estaba, muchas marcas, es una tabla muy buena, pero diez años de uso diario, no hay quien los aguante sin alguna marca...
O primeiro pasarlle o cepillo, quitando medio milímetro de cada pasada, mellor ir pouco a pouco, que non pasarnos de frenada..
Lo primero pasarle el cepillo, quitando medio milímetro de cada pasada, mejor ir poco a poco, que no pasarnos de frenada...
Xa empeza a coller xeito, pero polo centro evidentemente sempre esta mais usada
Ya empieza a coger forma, pero por el centro evidentemente siempre esta mas usada.
Unha vez acabado o traballo de cepillo, atacamos ca lixadora, primerio unha pasada de lixa de 240 e despois de 120, para un acabado mais fino, ainda que tampouco buscaba un acabado perfecto, xa que a taboa volve a cociña e a seguir o seu traballo.
Una vez acabado el trabajo de cepillo, atacamos con la lijadora, primero una pasada de lija de 240 y después de 120, para un acabado mas fino, aunque tampoco buscaba un acabado perfecto, ya que la tabla vuelve a la cocina y a seguir con su trabajo.
acabado este proceso, volvemos a cociña e limpeza da taboa para quitarlle o pó e un par de baños con aceite de oliva para a madeira.
acabado este proceso, volvemos a la cocina y limpieza de tabla para quitarle el polvo y un par de baños con aceite de oliva para la madera.
despois de deixar secar, repetimos unha pasada de aceite.
después de dejar secar, repetimos una pasada de aceite
E listo, espero que para moitos anos, ainda que agora que o fixen e non resulta moi complicado, seguro que non tardo tanto en volver en poñerla a punto, sempre se traballa mellor con bo material e con el coidado, seguro a próxima comida sae mais rica..
Y listo, espero que para muchos años, aunque ahora que lo hice y no resulta muy complicado, seguro que no tardo tanto en volver a ponerla a punto, siempre se trabaja mejor con buen material y con él cuidado, seguro que la próxima comida sale mas rica...
No hay comentarios:
Publicar un comentario