jueves, 1 de diciembre de 2016

Ruta de Poncebos a Bulnes


Outra ruta para non perder.
Otra ruta para no perder.





O día seguinte de facer o Cares, non queríamos perder a ocasión de poder subir a Bulnes, o día non era tan bo pero as ganas eran as mesmas. A ruta é mais corta pero ten mais dificultade, prácticamente é una subida de catro quilómetros.
El dia siguiente de hacer el Cares, no queríamos perder la ocasión de poder subir a Bulnes, el día no era tan bueno pero las ganas eran las mismas. La ruta es mas corta pero tiene mas dificultad, prácticamente es una subida de cuatro kilómetros.

 
Como sempre empezamos con ganas e todo subida.
Como siempre empezamos con ganas y todo subida.



 O camiño ten a súa dificultade, mollado e con moita pedra.
El camino tiene su dificultad, mojado y con mucha piedra.





Chegamos a Bulnes, parada e fonda, o Naranjo de Bulnes, non se ve, hai un tramo mais para poder velo, pero xa nos din que polas condicions climatoloxicas non é o dia, asi que para abaixo outra vez. Eso si, sen dubida chegar ata aquí paga moito a pena.
Llegamos a Bulnes, parada y fonda, el Naranjo de Bulnes, no se ve, hay un tramo mas para poder verlo, pero ya nos dicen que por las condiciones climatológicas no es el día, asi que para abajo otra vez. Eso si, sin duda llegar hasta aquí vale mucho la pena.





voltamos polos nosos pasos, podiamos baixar polo funicular, que tamen é unha opción, sobretodo se se ten vértigo, pero decidimos baixar por donde viñemos, verdade Emma?
volvemos por nuestros pasos, podíamos bajar por el funicular, que también es una opción, sobretodo si se tiene vértigo, pero decidimos bajar por donde vinimos, ¿verdad Emma?

 
Cando estamos chegando a Poncebos, vemos unha fervenza que non estaba, un pouco de chuvia e o canal do Cares ten de desaguar, estar o lado impresiona. O video non lle fai xustiza.
Cuando estamos llegando a Poncebos, vemos una cascada que no estaba, un poco de lluvia y el canal del Cares tiene que desaguar, estar al lado impresiona. El video no le hace justicia.








e para rematar, o igual que no Cares a ruta da para moitas e moitas fotos.
y para acabar, al igual que en el Cares, la ruta da para muchas y muchas fotos.





5 comentarios:

  1. Cuanta dificultad al bajar , ni zapatillas técnicas , ni na !!.Acojonante . Y yo no tengo vértigo :))

    ResponderEliminar
  2. Qué envidia! hace ya muchos años que no voy... y mucho mejor sin el abarrote de gente del verano

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si Eduardo, a verdade e que tivemos un dia estupendo, tanto no Cares como en Bulnes, polo que se ve en primavera e veran, aquelo esta petado de xente, non creo que se poda disfrutar moito, eu polo menos non estaria nada comodo cruzandome con moita xente en determinados tramos. Como podes ver polas fotos, estabamos nos, tamen hai que ter en conta que era mediados de novembro. Pero creo que paga a pena ir en esas datas e gozar de esa ruta asi.

      Eliminar
  3. Una ruta preciosa. Me encantó. Tenemos que volver que nos quedaron unas cuantas rutas por hacer.

    ResponderEliminar