lunes, 17 de septiembre de 2018

Media maraton Ribadeo 18


Segunda vez que vou a esta media, que foi a primeira e por suposto, ténselle un cariño especial.
Segunda vez que voy a esta media, que fue la primera y por supuesto, se le tiene un cariño especial.


Deixamos o coche na chegada, donde esperamos estar en menos de dúas horas, e a organización ten un servizo de autobuses que nos baixan a Ribadeo. Todo moi ben organizado, non hai moito que esperar.
Dejamos el coche en la llegada, donde esperamos estar en menos de dos horas, y la organización tiene un servicio de autobuses que nos bajan a Ribadeo. Todo muy bien organizado, no hay mucho que esperar.


Esperando o autobús


baixamos a Ribadeo, onde tomamos un café, e xa co tempo xusto para quentar, cadaquen vaise colocando como pensa na liña de saida, eu sempre detrás, teño claro cal é o meu ritmo, e este ano faltoume os adestramentos de calidade co amigo Celso. Os tres primeiros qm, son costa abaixo o que convida a tirar mais do que se pode, eu queria ser conservador que queda moito por diante, e esta media, casi é un medio trail, moitos cambios de ritmo, moitas curvas pechadas, sube e baixa constante, todo tipo de chan, e ia calor...
bajamos a Ribadeo, donde tomamos un cafe, y ya con el tiempo justo para calentar, cada uno se va colocando como piensa en la linea de salida, yo siempre detrás, tengo claro cual es mi ritmo, y este año me falto el entrenamiento de calidad con el amigo Celso. Los tres primeros km, son cuesta abajo lo que invita a tirar mas de los que se puede, yo queria ser conservador que queda mucho por delante, en esta media, casi es un medio trail, muchos cambios de ritmo, muchas curvas cerradas, sube y baja constante, todo tipo de suelos, y hacía calor...


fotos da organizacion




unha vez que saes de Ribadeo e subes a altura da ponte de Santos, empezamos a costear, achegamonos o mirador da Illa Pancha donde xa empezas a ver unha fila de corredores que describen perfectamente o camiño que tes que seguir, ata o qm dez ainda se pode correr algo, despois o perfil non deixa nunca de ser un continuo dente de serra agás no tramo máis animoso da carreira, impresionante os ánimos ofrecidos na vila de Rinlo.
una vez que sales de Ribadeo y subes a la altura del Puente de Santos, empezamos a costear, nos acercamos al mirador de Illa Pancha donde ya empiezas a ver una fila de corredores que describen perfectamente el camino que tienes que seguir, hasta el km diez aún se puede correr algo, después el perfil no deja nunca de ser un continuo diente de sierra excepto en el tramo mas animoso de la carrera, impresionante los ánimos ofrecidos en el pueblo de Rinlo.



Unha vez pasado Rinlo, xa empezas a dislumbrar a meta, se a primeira parte fun conservador, a segunda parte non tiña mais enerxia que para seguir a ritmo, non camiñei e so me adiantaron sete persoas,  o mesmo tempo adiantei a bastantes, esta media, non é para facer tempo, pero é tan bonita como dura, paisaxes que dan para quedarse en cada paso, pero hai que continuar, cando xa chegas a punta do Cadramón, ves a meta, queda nada, ou si, esa baixada a Praia de Esteiro, donde tes que por os sentidos que che quedan para ver donde pisas, e a subida final, que este ano perdeu un pouco de mística sen o millo o que che facia ver a meta xa desde 300 metros, moita xente aplaudindo e un tempo de dúas horas e seis minutos.
Una vez pasado Rinlo, ya empiezas a dislumbrar la meta, si la primera parte fui conservador, la segunda parte no tenia mas energia que para seguir el ritmo, no camine y solo me adelantaron siete personas, al mismo tiempo adelante a bastantes, esta media, no es para hacer tiempo, pero es tan bonita como dura, paisajes que dan para quedarse en cada paso, pero hay que continuar, cuando ya llegas a la punta de Cadramón, ves la meta, queda nada, o si, esa bajada a la Praia de Esteiro, donde tienes que poner los sentidos que te quedan para ver donde pisas, y la subida final, que este año perdio un poco de mistica sin el maiz lo que hacia ver la meta ya desde 300 metros, mucha gente aplaudiendo y un tiempo de dos horas y seis minutos.


xa na meta, cas camisetas de este ano. Pacho, eu e Fran
ya en meta, con las camisetas de este año. Pacho yo y Fran


Como as tradicións hai que respectalas e continualas, unha vez duchados habia que facer o tercer tempo, e que mellor que ir a cea a Casa Villaronta, donde nos xuntamos con Alfonso, Miguel e Nacho, un autentico placer de conversación e seguro que repetiremos.
Como las tradiciones hay que respetarlas y continuarlas, una vez duchados habia que hacer el tercer tiempo, y que mejor que ir a cenar a Casa Villaronta, donde nos juntamos con Alfonso, Miguel y Nacho, un autentico placer de conversación y seguro que repetiremos.


Ata o ano que ven!
¡ hasta el año que viene !

3 comentarios:

  1. Espero estar con vos o ano que ven. Parabens a todos!!!

    ResponderEliminar
  2. Buena crónica y fotos, una pena no haber podido estar. Espero 2019 me sea más favorable y esta será una de las carreras a las que tengo y quiero volver. Enhorabuena a los que allí estuvisteis

    ResponderEliminar
  3. Unha paisaxe fermosa e ademais en boa compañia. Para repetir seguro.

    ResponderEliminar