domingo, 8 de marzo de 2020

Camariñas, correndo pola costa


Sempre hai unha carreira especial.
Siempre hay una carrera especial.




O noso paraiso de verán, ainda que hoxe tocou ir a correr polas rúas e lugares dos que gozamos en agosto. Sabia o percorrido perfectamente, cantas veces pasaria na miña vida por estos camiños?, asi que a sensación de ir a correr, pasalo ben e gozar da mañan é plena. Como sempre a compañia boa, e o tempo, a pesares de que amaneceu chovendo respectounos e tivemos unha boa mañan para correr.

Nuestro paraiso de verano, aunque hoy toco ir a correr por la calles y lugares de los que disfrutamos en agosto. Sabia el recorrido perfectamente, ¿cuántas veces pasaria en mi vida por estos caminos?, asi que la sensación de ir a correr, pasarlo bien y disfrutar de la mañana es plena. Como siempre la compañia buena, y el tiempo, a pesar de que amanecio lloviendo, nos respeto y tuvimos una buena mañana para correr.


bonito detalle Camariñan, creo que vai a ser un bo sitio para sacarse un retrato do paso por Camariñas.
bonito detalle Camariñan, creo que va a ser un buen sitio para sacarse una foto del paso por Camariñas. 


Empezamos a carreira...
Empezamos la carrera...




Perfil 


como dixen, Camariñas non ten sorpresas e xa sabendo por donde era a carreira, sabia que ia ser dura, fermosa pero dura, e aqui o tempo non importa. Saida costa abaixo, pero xa empezamos a subir en unha liña casi recta que nos leva ata a Pedrosa sempre subindo para empezar unha baixada vendo o Rei Vilan...
como dije, Camariñas no tiene sorpresas y ya sabiendo por donde era la carrera, sabia que iba ser dura, hermosa pero dura, y aqui el tiempo no importa. Salida cuesta abajo, pero ya empezamos a subir en una linea casi recta por Mourin y que nos lleva hasta A Pedrosa siempre subiendo para empezar una bajada viendo el Rei Vilan.



 qm 6, o mais duro, voltamos a estrada do faro para voltar a Camariñas, subida o Alto da Vela e xa outra vez baixada para voltar pola Igrexa de San Xurxo e enfilar cara a casa dos meus segundos pais, donde tantas e tantas horas pasei.
km 6, el mas duro, volvemos a la carretera del faro para volver a Camariñas, subida o Alto da Vela y ya otra vez bajada para volver por la Iglesia de San Xurxo y enfilar hacia la casa de mis segundo padres, donde tantas y tantas horas pase.


Fachada marítima de Camariñas e meta.. 46 minutos.
Fachada marítima de Camariñas y meta... 46 minutos.


Fotos da organización




e como sempre para rematar, unhas boas "isotónicas", que nunca fallen.
y como siempre para acabar, unas buenas "isotónicas", que nunca falten.


No hay comentarios:

Publicar un comentario