sábado, 6 de diciembre de 2014

cambio pilotos traseros corsa


Os pilotos do corsa estaban fastidiados por unha desas columnas que se moven
Los pilotos del corsa estaban fastidiados por una de esas columnas que se mueven




Despois de esperar un tempo para conseguilos nunha casa de segunda man, xa é hora para poñerse a cambiar os pilotos traseiros do Corsa, un traballo que levou duas horas e que ca axuda dun amigo, non foi difícil.
Después de esperar un tiempo para conseguirlos en una casa de segunda mano, ya es hora para ponerse a cambiar los pilotos traseros del Corsa, un trabajo que llevo dos horas y con la ayuda de un amigo, no fue difícil.
o primeiro foi sacar os catro parafusos que hai debaixo da porta do maleteiro, cun desparafusador Torx, e ca axuda dun pico de loro, porque son de plástico e despois de trece anos dous xa non teñen a consistencia que debían, e os mais importantes, un en cada lado no paso de roda. Sacando eses seis, e descolgando un pouco o parachoques, xa podemos acceder os pilotos, estaban os dous rotos, asi que cambiamos os dous...
lo primero fue sacar los cuatro tornillos que hay debajo de la puerta del maletero, con un destornillador Torx, y con la ayuda de un pico de pato loro, porque son de plástico y después de trece años, dos ya no tienen la consistencia que debían, y los mas importantes, uno en cada lado en el paso de rueda. Sacando esos seis, y descolgando un poco el parachoques, ya podemos acceder a los pilotos, estaban los dos rotos, asi cambiamos los dos...


chave Torx
llave Torx


Pico de loro

paso de roda, os mais difíciles de sacar e montar outra vez...
paso de rueda, los mas difíciles de sacar y montar otra vez...


xa temos acceso o piloto, non ten mais que un parafuso para aguantar.
ya tenemos acceso al piloto, no tiene mas que un tornillo para aguantar.

cambiamos o piloto, comprobamos que funciona a luz e volvemos a montar.
cambiamos el piloto, comprobamos que funciona la luz y volvemos a montar.



como sempre algo se complica... nun lado ben, pero o outro ponse rabudo, como dixen, moito plástico e moitos anos, un pouco de lixa para que quedara apretada a cabeza do parafauso que aguanta o faldón da roda..
como siempre algo se complica... en un lado bien, pero el otro se pone rabudo, como dije, mucho plástico y muchos años, un poco de lija para que quedara apretada la cabeza del tornillo que aguanta el faldón de la rueda...


apretamos todo ben... e que aguante outros tantos, ou ata que se movan as columnas...
apretamos todo bien... y que aguante otros tantos, o hasta que se muevan las columnas..,


por vinte euros, un cambio que non sei canto nos levaría na casa oficial, pero non quero nin pensalo..
por veinte euros, un cambio que no se cuanto nos llevaría en la casa oficial, pero non quiero ni pensarlo...


Moitas grazas, Jorge.



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