Imos facer un repousa pés de madeira para descansar as pernas mentras facemos algún traballo na mesa. O primeiro, aforrar e se podemos empregar unha madeira que teñamos a maiores.. eu tiña este tablón e ca cepilladora eléctrica dinlle unha pasada.
Vamos a hacer un reposa pies de madera, para descansar las piernas mientras hacemos algún trabajo en la mesa. Lo primero,ahorrar y si podemos emplear una madera que tengamos a mayores.. yo tenia este tablón y con la cepilladora eléctrica le di una pasada.
unha vez que esta cepillada, o que facemos e coller as dimensions que nos vaian ben a nos, e ó cortar ca serra de calar, aproveitamos para redondear as esquinas, cun bote de pintura fixen as curvas... sempre nos poden evitar algún disgusto innecesario no nocello.
una vez cepillada, lo que hacemos es coger las medidas que nos vayan bien a nosotros, y al cortar con la sierra de calar, aprovechamos para redondear las esquinas, con un bote de pintura hice las curvas.. siempre nos puede evitar algún disgusto innecesario en el tobillo.
o mesmo tempo que o facia, ocurriuseme que seria moito mais comodo de manexar se lle facia unha abertura no centro, empreguei unha broca de madeira de 28 mm
al mismo tiempo que lo hacia, se me ocurrió que seria mucho mas comodo de manejar si le hacia una abertura en el centro, utilizé una broca de madera de 28mm
despois de ter a base rematada puxenme cas patas e a súa inclinacion para que os pés da persoa lle quedaran comodos. En este caso, e como en moitos traballos o primeiro intento que, sobre o papel, quedaba ben, non me gustou moito, asi que decidín baixalo un par de cm mais..
después de tener la base acabada, me puse con las patas y su inclinación para que los pies de la persona para la que va este trabajo le quedaran comodos. En este caso, y como en muchos trabajos el primer intento que, sobre el papel, quedaba bien, no me gusto mucho, asi que decidí bajarlo un par de cm mas..
unha vez montado e comprobado que esta todo correcto, damoslle unha boa lixada, procurando deixar as esquinas e perfis redondeados para que sexa moito mais agradable o tacto, ainda que sexa para os pés, un bo remate no traballo sempre é de agradecer e marca as diferenzas. Duas capas de berniz para protexelo e deixalo secar.
una vez montado y comprobado que todo esta correcto, le damos una buena lijada, procurando dejar las esquinas y perfiles redondeados para que sea mucho mas agradable al tacto, aunque sea para los pies, un buen remate del trabajo siempre es de agradecer y marca las diferencias. Dos capas de barniz para protejerlo y dejarlo secar.
E o máis importante cando facemos un traballo de este tipo, que a persoa a que vai dirixido, lle guste e o empregue para o que foi pensado.
Y lo más importante cuando hacemos un trabajo de este tipo, que la persona a la que va dirigido, le guste y lo utilize para lo que fue pensado.
Seguridad y ergonomía ante todo! di que si!
ResponderEliminar