martes, 15 de abril de 2014

Ruta arqueolóxica por Borneiro ( R-1 )



Unha ruta mais para disfrutar culturalmente, que como camiñata en si.. non é longa. Eu empezeina os pés do castro de "A Cidá", empezamos a ruta e xa descubrimos esta marabilla que nos obriga a descubrir e pensar como vivian os nosos antepasados
Una ruta mas para disfrutar culturalmente, que como caminata en si.. no es larga. Yo la empezé a los pies del casto de "A Cidá", empezamos la ruta y ya descubrimos esta maravilla que nos obliga a descubrir y pensar como vivian nuestros antepasados.




despois de visitar o castro, arrancamos cunha subida que nos leva o miradoiro de
Fernandiña, o punto mais alto da ruta.. antes teremos ocasion de contemplar a maxestuosidade da costa ca praia de Balares o fondo.
despues de visitar el castro, arrancamos con una subida que nos lleva al mirador de Fernandiña, el punto mas alto de la ruta... antes tendremos ocasion de contemplar la magestuosidad de la costa con la playa de Balares al fondo.


a ruta continua por sendeiros que nos meten entre pinares e que por un par de quilometros nos desconectan da civilizacion...
la ruta continua por senderos que nos meten entre pinares y que, por un par de kilometros nos desconectan de la civilizacion..




ata que chegamos o Cruceiro de Sacramento
hasta que llegamos al Cruceiro de Sacramento
ali podemonos facer facilmente amigos de Pili e Leon.. dous vixiantes do camiño que faran, que se imos con cativos, a ruta quede marcada no seu recordo.
alli podemos hacernos facilmente amigos de Pili y Leon.. dos vigilantes del camino que haran, que si vamos con niños, la ruta quede marcada en su recuerdo.



Despois pasaremos pola igrexa de San Xoan, e que nos levara a outra parada obrigada, que non é outra que o Dolmen de Dombate, que agora esta teitado e museado
Después pasaremos por la iglesia de San Xoan, y que nos llevara a otra parada obligada, que no es otra que el Dolmen de Dombate, que ahora esta techado y museado.




 

despois dun dia chuvioso retornamos o punto e partida un pouco mollados pero ca sensacion de descubrir un paraiso a volta da esquina.
 después de un dia lluvioso retornamos al punto de partida, un poco mojados pero con la sensacion de descubrir un paraiso a la vuelta de la esquina. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario