domingo, 10 de agosto de 2014

Arranxo de reloxo de parede // Arreglo de reloj de pared

 
Un arranxo por menos de catro euros. Na tenda de manualidade do barrio,  merquei o mecanismo para cambiarllo. O reloxo levaba un tempo estropeado, pero a min gustame, asi que puxenme mans a obra e prácticamente sen ferramenta e un pouco de coidado é moi sinxelo.
O primeiro foi quitar o anterior mecanismo, posiblemente o que mais me costou xa que tiña un pouco de reparo para quitar as agullas do reloxo e non rompelas, despois dinme conta que eran mais duras do que eu pensaba.
Un arreglo por menos de cuatro euros. En la tienda de manualidades del barrio, compré el mecanismo para cambiarlo. El reloj llevaba un tiempo estropeado, pero a mi me gusta, asi que me puse manos a la obra y prácticamente sin herramientas y un poco de cuidado es muy sencillo.
Lo primero fue quitar el anterior mecanismo, posiblemente lo que mas me costo, ya que tenia un poco de reparo para quitar las manecillas del reloj y no romperlas, después me di cuenta que eran mas duras de lo que yo pensaba.
 
 

Unha vez desmontado as aguallas e o mecanismo, non hai mais que volver a móntalo pero co novo sistema evidentemente... Este non ten segundeiro, pero as agullas teñen o seu sitio xa predeterminado para montar, un pouco de presión e listo.
Una vez desmontadas las manecillas y el mecanismo, no hay mas que volver a montarlo pero con el nuevo sistema evidentemente... Este no tiene segundero, pero las manecillas tienen su sitio ya predeterminado para montar, un poco de presión y listo.
 
 
una vez que poñemos as agullas o seguinte paso é volver a poner o fondo dentro da carcasa exterior, neste caso tamen vai por presión.
una vez que ponemos las manecillas el siguiente paso es volver a poner el fondo dentro de la carcasa exterior, en este caso también va por presión.
 

 
volver o seu sitio na parede e dar ben a hora sempre que se mire para el, e non só dúas veces o día.
volver a su sitio en la pared y dar bien la hora siempre que se mire para él, y no sólo dos veces al día.
 
 
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario