martes, 5 de agosto de 2014

martelo de madeira de cerdeira // martillo de madera de cerezo

 
Xa lle tiña ganas a un martelo de madeira para algunha vez que o preciso, e que mellor que facelo eu mesmo, cunhas polas de cerdeira. Este é o resultado, para o proceso seguide lendo.
Ya le tenia ganas de un martillo de madera para alguna vez que lo necesito, y que mejor que hacerlo yo mismo, con unas ramas de cerezo. Este es el resultado, para el proceso seguir leyendo.
 

o primeiro coller duas polas de cerdeira... cortalas a medida que queiramos, a min con 12 cm chegabame ben.
lo primero coger dos ramas de cerezo... cortarlas a la medida que queramos, a mi con 12 cm me llegaba bien.



unha vez que temos o taco de madeira, hai que quitarlle a corteza, cun formol para madeira e pouco a pouco, o mango tamen...
una vez que tenemos el taco de madera, hay que quitarle la corteza, con un formol para madera y poco a poco, al mango también...
 


aquí imos aproveitar para facerlle unhas marcas para os dedos, cando traballamos cun mango de madeira, ter seguridade é moi importante.
aquí vamos aprovechar para hacerle unas marcas para os dedos, cuando trabajamos con un mando de madera, tener seguridad es muy importante.



 
cando xa temos lixada o martelo, miramos de facer un burato para que entre o mango no mazo, hai que calcular ben e poñer unha boa cola de carpinteiro.
cuando ya tenemos lijado el martillo, miramos de hacer un agujero para que entre el mango en el mazo, hay que calcular bien y poner una buena cola de carpintero.
 



 
despois de poñer o mango, duas capas de berniz, deixar secar, e creo que me quedou chulo, e sobretodo, quería un martelo de madeira e xa o teño...
después de poner el mando, dos capas de barniz, dejar secar, y creo que me quedo chulo, y sobretodo, quería un martillo de madera y ya lo tengo...
 

 
 
 

 


1 comentario:

  1. ¡Espectacular! Me encanta como ha quedado.
    No sabía que Cerdeira significa Cerezo, ni que el cerezo tiene la madera tan dura. Siempre se aprende algo contigo. Genial, Xoan.

    ResponderEliminar