Presentar os ingredientes: Berenxena, pemento verde e bermello, cenoria, cebola, allo, atún, tona para cociñar e queixo para gratinar.
Un prato sinxelo e que fácilmente se pode convertir nun prato estrela da casa. O primeiro que facemos e poñer a pochar un dente de allo, unha cebola mediana a cenoria e a metade de cada pemento.
Presentar los ingredientes: Berenjena, pimiento verde y rojo, zanahoria, cebolla, ajo, atún, nata para cocinar y queso para gratinar.
Un plato sencillo y que fácilmente se puede convertir en un plato estrella de casa. Lo primero que hacemos es poner a pochar un diente de ajo, una cebolla mediana y zanahoria, y la mitad de cada pimiento.
Mentras se pochan lentamente tódolos ingredientes anteriores, cortamos a berenxena pola metade e facemoslle uns cortes en diamante para que se faga moito mellor, unhas areiñas de sal, e o microondas oito minutos a máxima potencia; o meu micro da 800w, suficiente. Despois de oito minutos, a carne da berenxena quitase cunha culler. Pódese reservar a pel para volver a encher con todo, pero eu vou a utilizar uns moldes para empratar; calquera das opcions é valida.
Mientras se pochan lentamente todos los anteriores ingredientes, cortamos la berenjena por la mitad y le hacemos unos cortes en diamante para que se haga mucho mejor, unas arenitas de sal, y al microondas ocho minutos a máxima potencia; mi micro da 800w, suficiente. Después de ocho minutos, la carne de la berenjena se quita con una cuchara. Se puede reservar la piel para volver a rellenar con todo, pero yo voy a utilizar unos moldes para emplatar, cualquiera de las opciones es valida.
Ó que temos na tixola engadimoslle a carne da berenxena e o atún, mesturamos un pouco e engadimoslle como 150 ml de tona para cociñar; isto vainos a axudar a que todo quede moito mais ligado.
A lo que tenemos en la sarten le añadimos la carne de la berenjena y el atún, mezclamos un poco y la añadimos como 150 ml de nata para cocinar, esto nos va ayudar a que todo quede mucho mas ligado.
mesturamos todo para ligar, e apartamos a tixola do lume. Enchemos o molde e
engadimoslle unha boa cantidade de queixo para gratinar durante cinco minutos.
mezclamos todo para ligar, y apartamos la sarten del fuego. Rellenamos el molde y le añadimos una buena cantidad de queso para gratinar cinco minutos.
empratamos xogando un pouco co que quedou dos pementos; sempre é un detalle que gusta.
emplatamos jugando un poco con lo que quedo de los pimientos, siempre es un detalle que gusta.
pero mais gusta que quede o prato asi.. ¡¡ bo proveito !!
pero mas gusta que quede el plato asi ¡¡ buen provecho !!
No hay comentarios:
Publicar un comentario